12.9


Cuti macam tak cuti je.
Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum ;)

Ujian UD 1 dah pun tamat. Ku terasa bebas. Hoyeahhhh ! *joget joget*
Ujian ? Kau ingat sesenang kupas kulit bawang ke. Nak kupas kulit bawang je memerlukan cermin mata sebab kalau aku kupas kulit bawang, confirm menangis. Ada lah jugak yang senang. Tak dinafikan. Tapi banyak soalan  yang susah sampai tahap aku rasa nak tidur je bila tengok soalan tu. Tak payah jawab terus. Sakit hati gua ni bila apa yang gua baca tak masuk dalam exam. Lagi sakit hati bila aku baca satu tajuk bagai nak gila tapi soalan dia, alahai. Cenonet je. Celah gigi je tahu tak. Tapi yang celah gigi tu lah aku terkial-kial nak jawab. Contoh yang aku maksudkan di sini adalah subjek Biology. Subjek kegemaran aku. Kegemaran konon, tapi tak dapat jawab jugak. Konklusinya, banyak soalan yang aku hentam. Alaaa, baru ujian pertama. Chill lah. <---- ayat penyedap hati.


*masa habis exam RC haritu, aku pegi buat mende alah ni.
Doodle lah konon. Perhatikan betul2 di situ, ada nama siapa ;)
Soooo. Dah cuti seminggu ni kan, baru je lepas ujian pulak tu, apa lagi ? Kita enjoy lah ! -.-' Enjoy lah sangat. Cuti seminggu ni jadual aku packed dengan tuisyen je. Pergh. Sehari tuisyen nak sampai 4, 5 jam. Tepu otak. Ni kalau tak dapat semua A ni, memang tak patut betullah. So, doakan aku ekh ;) Homework ? Gua takde hw. Lu ada ? Ada ? Haha. Padan lah dengan muka lu. Puihh. Maafkan saya sebab menggunakan bahasa rempitzzzz ni. Maaf maaf. 

Alhamdulillah. Pape pun, aku rasa bersyukur sangat sebab aku dapat jawab lah jugak jawab semua soalan exam tu. Walaupun banyak yang aku hentam. Dan aku rasa bersyukur sangat sebab hubungan persahabatan kitorang dah jadi semakin akrab macam dulu lagi. Arghhh. Terasa nikmatnya hubungan persahabatan yang Allah kurniakan ni. Terima kasih, Ya Allah. Alhamdulillah :') Semoga hubungan persahabatan ini kekal sampai bila-bila. Amin.


*psstt. Gambar dia aku jadikan wallpaper. 
Batak sungguh. Hee ^^

Dan ini. Semoga hubungan kami juga kekal sampai bila-bila. Amin.