12.9


Kami wirawati negara.
Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum :)

Miza. Rindu aku? Rindu nak baca celoteh aku? Okay dah. Tak payah rindu-rindu lagi ekh. Ni aku nak update la ni. *perasan gila* Hye awak. *waving* Rindu saya tak? Tak rindu? Sampai hati. Rindu perempuan lain lah tu. Mwehehe. Joke :) So... Hye everyone. *yawn* Haih. Mengantuknya. Padahal baru pukul 9.45. Oh ya. Aku kan kuat tidur. Memang cenggini penangan dia. 

Haritu, aku dengan jiran sebelah rumah pegi melawat anak dia dekat Kem Warisan, Mesjid Tanah, Melaka. Erk. Yeke nama tempat dia camtu? Bantai lah. Cakap pasal jiran aku, pergh. Rindu pulak zaman kitorang kecik-kecik dulu, selalu main sama-sama. Sambung balik. Sampai sana dah dekat tengah hari. Panas terik. Penangan dia, balik rumah muka aku terus merah padam. Jadah apa kan. Yeahhhh. Dapat jumpa Ika. Rindu dia lah jugak. Hewhew. 

Meet them, jiran aku yang aku sayang. Budak lelaki tu adik aku. Sibuk je.
Haa. Ika yang pakai baju biru tu ha. Sebelah dia mak dia :)


Betullah Kem Warisan nama tempat tu. Mwehehe.
Hye. Kami teman sepermainan :)


Balik je dari Melaka, singgah Muar kejap. Rumah makcik. Pelbagai hasil kami peroleh ye. Hehe.


Haa. Tu dia. Bapak aku pergi petik nanas penuh satu kereta sorong. Banyak tak banyak lah kan. Boleh jual kat pasar malam. 


Dan ini. Errr. Muka budak terlampau eksaited nak pergi petik buah nanas. See ya. Assalamualaikum ;)