12.9


Tak tau nak letak tajuk apa. Kgood ;)
Assalamualaikum. Hye you all. *waving*

Pheww. Memandangkan harini adalah hujung minggu. Jadi saya boleh blogging. Yeayy! Tapi.. Tak tahu nak post pasai pa actually. But its okay then. Tak lama lagi nak cuti Raya Cina. Kejap je kan. Super. Boleh release tension kejap. Cehh. Biasa lah. Nak SPM, banyak benor kerjanya. Busy. Well, nak SPM, kena lah berkorban kan. *SPM lagi* Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. *over* Fening (pening) kepala fikir pasal SPM.


Warkah di atas adalah kata-kata semangat untuk diri saya menghadapi PMR. Tampal dekat meja belajar. Tak bersemangat sangat pun bila baca ni. Mwehehe. Tulisan yang atas tu, tulisan ibu saya. Dia main balas-balas pulak. Meow. Hehe. Malu *blushing*. Benda ni still tertampal lagi di tempat asalnya. Malas nak cabut. Kenangan konon. Hee.






Dan ini. Yang terbaru, terkini. Masih fresh lagi dari ladang. Gambar yang sebelah atas tu, ada gambar saya time kecik-kecik. Hewhew. Dulu bantai pakai gaun aje. Konon nampak comel lettew. Sebelah saya tu abang saya, ada dua orang. Tapi tak nampak. Abang-abang yang disayangi. Cehh konon. Tahun ni, saya betul-betul nak berubah. Demi masa depan saya. Tak salah kan? Tapi bukan berubah secara mendadak la. Ianya memerlukan masa. Choi. Hehe. Okay lah, ibu saya dah membebel je dari tadi sebab saya dok ngadap laptop je. Till then. Salam :) Wait wait. Saya nak cakap yang... Saya... Saya sayang Abang Ari saya. Hik ^^

Ya Allah, semoga Kau permudahkan segala-galanya. Sesungguhnya Kau lah yang Maha Berkuasa.