12.9


It's all about HIM.
Assalamualaikum.

Ehem. Ehem. Test test.
Kita nak cerita pasal SUPERMAN kita. Sesiapa pun jangan gelakkan kita tau kalau kita terlebih jiwang malam ni. Dan, awak. Maafkan saya eh kalau saya ada tersilap kata. Hehe :)

Pheww. Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku. Haipp. Salah salah. Kita bukan kenal dekat pesbuk. Kita kenal dekat sekolah. Cinta realiti. Hikhik. Tahun 2011, dia baru masuk sekolah aku. Ciss. Serius aku tak perasan pun dia masa mula mula dia masuk. Aku macam, 'Ohh.. Ada budak baru. Lalala~' Time tu, peduli apa aku kan ada budak baru ke tak. Hewhew. Maaf terkasar bahasa. Dan dan dan. Selepas itu. Jeng jeng jeng. Dia lah yang start text aku dulu. Konon gentle lettew. Entah pelosok mana dia dapat nombor aku pun eden tak tahu. Hehe.

*perut lapar*. Kami pun berkenalan. Ewah ewah. Mula mula kenal, masing-masing macam budak kecik. Ejek sana, ejek sini. Wohoo. Pantang jumpa, ada aje modal nak ejek. Mwehehe. Lelama.. Dia suka kat kita. Aww! Maluu laa cenggini. Hewhew. Lama-lama, kitorang ehem ehem. Tau tak ehem ehem tu apa? Alaa. Couple la. Tu pun tak tahu :) Now, we have been together since 12 September 2011. Jyeahh. Hippp hipp hoorayy.



Ehem. Awak. Awak lah SUPERMAN saya. Awak dah ada dalam hati saya. Jadi saya nak awak duduk diam-diam kat situ. Jangan cuba keluar okay. Kenapa saya nak awak? Simple. Sebab saya dah terjatuh hati dekat awak. Sebab apa? Sebab.. Sebab.. Sebab..


Awak ada time saya perlukan awak.
Awak sentiasa ada di sisi saya susah senang.
Eh, awak baik lah. Hehe.
Pheww. Awak pandai amik hati saya. Bijak dia ni.
Haha. Kita suka awak buat kelakar.
Awak sabar je dengan saya kan. Saya ni degil sikit. Sikit je.
Awak suka buat kita nangis. Eh. Leklu. Menangis kegembiraan. Cehceh.
Jyeahh. Awak memang gentle.
*kembang dah tu muntut dia. Hewhew*
Awak pun selalu bikin saya gembira. Tu yang paling penting.

Psstt Pssstt. Kita. Kitaa. Kita SAYANG awak. Hewhew. *gedik*
Psstt Psstt. Awak sayang kita tak? *super gedik*

Hawa diciptakan dari tulang rusuk Adam.
Bukan dari kepala untuk dijadikan atasannya.
Bukan dari kaki untuk dijadikan alasannya.
Melainkan dari sisinya untuk dijadikan teman hidupnya.
Dekat pada lengan untuk dilindungi.
Dan dekat pada hati untuk dicintai <3

#kan saya kata entry malam ni memang jiwang terlampau. Hee. Salam :)