12.9


Yes, I do love him.
Ehem. Assalamualaikum.

Harini hari Jumaat. Yeah, dah seminggu habis exam. Yippee. Okay fine, tak boleh yippee sangat. Killer subject minggu depan. Bila lah nak habis exam. Soalan paling penting, kenapa perlu ada exam?

Whose him? Yeah, him refer to my boyfriend. Ngee~ Pretty shy to tell bout this. Semalam Birthday dia. Nak jakun sikit lah kan. Korang semua ada boyfriend mutchie mutchie, saya pun ada boyfriend mutchie mutchie jugak. #angkat kening sikit. And yeah, I'm the first person wish at him last midnight. Harus lah kan, takkan ex girfriend dia pulak yang jadi first person. Hey, that's not fair okay. #wink ^^

Selamat Ulangtahun yang ke-16 dear. Sorry, kek takde. Tapi dia kata, dia SAYANG saya. Saya pun SAYANG dia.

I LOVE YOU, DEAR 

Semoga awak berjaya di dunia dan akhirat. Semoga awak sentiasa bahagia dengan orang yang awak sayang, termasuk saya. #ngee. Semoga awak dimurahkan rezeki. Semoga awak tidak melupakan saya bila awak dah berjaya nanti. Semoga kita jadi kahwin. #gatal. Saya sentiasa doakan awak. Maaf untuk semuanya ;)

Birthday saya nanti, saya nak AWAK. #I'm serious.