12.9


PANDA. I love it. Really really love it.
Pertama, kepada Azam. Aku jeles sebab kau post dekat blog kau pasal panda. Comel sangat. Tapi sekarang aku tak jeles, sebab aku pun nak post pasal PANDA. Binatang yang paling aku suka much much. Kalau lah binatang tu ada dekat Malaysia dan aku boleh pelihara, aku beli. Serius. Boleh lah aku kembang hidung sikit sebab aku ada haiwan peliharaan panda, kau cuma ada hamster je. Kihkih. Awak, kalau panda ada dekat Malaysia, awak belikan untuk saya ekh. Hehe. #mengada ;)

Kenapa aku suka panda? Ya Allah, kau tahu tak panda tu comel gila nak mati. Rasa macam nak peluk peluk je. Dah la gebu. Okay fine, aku memang pandaholic. Aku ada pen panda, fail panda, baju panda. Hehe. Boyfriend panda pun aku ada.















Omey kan? By the way, boypreng saya pun suka PANDA. Muah sikit :* #I Love Spongebob too. Omeyy.