12.9


Speechless.
Assalamualaikum


farhah, miza. esok jangan nakal-nakal tau. esok sepanjang hari aku tak ada bersama korang. atau lebih tepat korang takde bersama aku. yela, korang berdua kan orang penting dalam RC. bunyinya macam berjauh hati kan? tak pon. aku yang suruh korang pergi, tak kan aku nak berjauh hati pulak. cikgu saje je nak pisahkan kita bertiga kan? eish, tapi tak bole. nanti shareena tinggal sorang-sorang. kesian dia nanti takde kawan, dah la dia rapat dengan kita. kan kan? takpe, korang pergi la. aku teman shareena. :) aku ikhlas tau. jangan cakap aku berjauh hati or makan hati pulak. esok kan ada budak MRSM datang, so korang jangan la nak bermain mata ye. nanti ******* nak campak mana? campak kat aku? aku terima dengan hati yang terbuka. HHA. #kidding.

semalam aku tengok berita. ada manusia yang tak punya hati, perasaan, hati batu, kepala batu, badan batu, kejam, ganas, jahat, tak berperikemanusiaan. dia sanggup pijak, pukul dan campak seekor kucing cuma kerana datang kat kedai dia. JAHAT. manusia tersebut berbangsa Cina. dan dia dikenakan hukuman denda, tapi tak berapa setimpal dengan perbuatan dia yang bagi aku sangat kejam tu. kesian kucing tu. seriously, semalam aku macam nak keluarkan air mata bila tengok video yang disiarkan kat berita pasal ni. KEJAM gila. serius. tak punya hati betul. kesian kucing tu. tumbuk karang, baru tahu. lain kali jadilah pencinta binatang macam aku dengan boyfriend aku. eh, bukan. aku dengan hamiza, my fiancee. HHA.