12.9


Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan.
ASSALAMUALAIKUM.


9 Julai semalam hari ulangtahun mak bapak aku. aku tak wish pon kat dieorang, sebab aku malu. ulangtahun perkahwinan yang ke berapa pon aku tak tahu. teruk kan? jadi janganlah ikut macam aku. jadi, kat sini. anak kesayangan ibu dan ayah nak ucapkan Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan ibu dan ayah. sorry, late satu hari. kalau ibu dgn ayah baca entry ni, mesti ibu dgn ayah bangga kan? HHA.

Alhamdulillah, lama sangat ibu hidup di sisi ayah even aku tak tahu dah berapa lama. tapi yang pasti, lama. alhamdulillah, ibu bahagia di samping ayah, dan ayah pon camtu jugak kan? alhamdulillah, ibu dengan ayah dapat anak yang baik-baik #aceceh. especially, kakak kan? alaa, mengaku jela yang kakak baik. HHA. #sila muntah.

Lastly, semoga ibu dengan ayah bahagia hidup di dunia ni di samping anak-anak. dan tidak lupa jugak, semoga ibu dengan ayah bahagia di akhirat kelak.

kalau ibu merajuk, ayah pujuk. ohh, sweet sgt sgt. tapi kalau ayah merajuk, ibu susah sikit nak pujuk. hihi :)